Reklamacje

Formularz zgłoszenia reklamacji

Za pomocą tego formularza możesz w prosty sposób zgłosić do nas Swój problem. Jeżeli uważasz, że sprzedaliśmy Ci towar który zawiera wadę, lub wykonaliśmy nieprawidłowo swoją usługę – daj nam znać. Rozpatrzymy Twoją sprawę w ciągu 14 dni, a postaramy się zrobić to wcześniej.

Możesz to zrobić na trzy sposoby:

  1. Korzystając z poniższego formularza. Kopia Twojego zgłoszenia trafi wtedy również na Twoją skrzynkę
  2. Pobierając dedykowany plik PDF  i przesyłając go do nas na adres e-mail: reklamacje@premiumdach.pl
  3. Możesz też dostarczyć zgłoszenie reklamacji osobiście, ale pamiętaj, że reklamacje nie są rozpatrywane w oddziale w którym zawierałeś umowę, a proces przekazania sprawy może wydłużyć czas rozpatrzenia reklamacji do 14 dni.

Zgodnie z naszym regulaminem oraz informacjami załączonymi do każdego dokumentu dostawy – ilość oraz stan towaru powinien być sprawdzony podczas dostawy, a wszelkie niezgodności zanotowane na dokumencie WZ w obecności kierowcy. Prosimy o załączenie tego dokumentu do zgłoszenia – pozwoli nam to szybko rozwiązać Twój problem.

Formularz reklamacyjny: